Відкриття закладу:

Як відкрити пекарню

Вже уявляєш, яким ароматом наповнюватиметься твоя власна пекарня? Круто! Ми допоможемо тобі зі всіма юридичними та бухгалтерією.

Документи, бюрократія та облік на нас — смачна випічка на тобі.

Замовити консультацію
Консультуємо про реалії життя власної пекарні
Чи це твоя перша пекарня, чи друга — ми допоможемо зафіксувати в голові правильну послідовність дій щодо бюрократії та бухгалтерії. Найкраще, якщо ти це дізнаєшся ще до відкриття. Тобі матимеш чіткий план, замість зайвих витрат та проблем.
Головне — не спіктись з цією бюрократією!
Комплексно закриваємо офіційні питання твого бізнесу під ключ

Ми будуємо систему, яка забезпечує безпеку твоєму бізнесу та продукту. Правильне оформлення, відповідність до вимог, чітка бухгалтерія — знімаємо з твоїх плечей. На нашій стороні армія підрядників, які прикриють, коли ти сфокусований на своїй справі.

Замовити консультацію
Оформлюємо та супроводжуємо пекарню

Оформлення виробництва — це бюрократичні ланки, під скоринкою підготовчих справ та присипкою бухгалтерії. Ми закриваємо ці питання комплексно і тримаємо твій бізнес за руку на всьому шляху.

План дій
Дивись, документи та бухгалтерія – це тільки частина справи. Ще є питання з вибором приміщення, проєктною документацією, плануванням, підготовкою до ремонту, etc.
Ми з цим допоможемо
Крок (1)
Проконсультуємося
Ми розберемо, як тобі діяти, де є ризик помилки та розкажемо, що на тебе чекає. Ти можеш продовжувати з нами або без нас — в будь-якому разі ти матимеш повну теоретичну підготовку.
Крок (2)
Розробимо стратегію бухгалтерії
Оберемо правильну організаційну форму підприємства, систему оподаткування, порахуємо, скільки працівників оформимо.
Крок (3)
Налаштуємо облік в пекарні
Оберемо програму обліку, яка буде підходити саме тобі. Щоб не лише бухгалтер, а й звичайний працівник міг внести дані, налагодити ведення приходів та розходів.
Крок (4)
Оформимо документи на приміщення
Документи на приміщення: пожежка, СЕС, НАССР, дозволи, літній майданчик, вивіска, реєстрація потужності чи експлуатаційний дозвіл та інші приводи для безпечної насолоди бюрократією.
Крок (5)
Налаштуємо процеси в кондитерській
Пухкеньке тісто – це ще не все. Ми допоможемо тобі налагодити взаємодію з людьми, створити потрібні чатики, розподілити задачі.
Скільки коштує?
Відповіла в особисті)))0)0)

Дивись, по вартості – в середньому за оформлення документів виходить від 1000 – 1500 баксів. Але все, як завжди, індивідуально.

Замовити консультацію
Починати варто з консультації

На консультацію можна сміливо резервувати 2 години. Проводити її будемо там, де комфортно, а не там, де написано “Кабінет юриста”.

Вартість завжди фіксована – 5000 грн.

Щоб записатися, достатньо заповнити форму!

Ваш запит відправлено
Ми зв’яжемося з вами найближчим часом для уточнення комфортного формату та часу консультації.
З якого ви міста?
1 / 4
У вашому закладі буде алкоголь?
2 / 4
Чи є система реєстрації бізнесу?
3 / 4
Заповніть особисті данні. Ми обіцяємо не дзвонити та не спамити.
4 / 4
Поле не заповнено
Поле не заповнено
Далі
Повернутися
Далі
Повернутися
Далі
Повернутися
Добре