Відкриття закладу:

Відкрити кондитерську

Не знаєш, чого очікувати від тістечка, зробленого нашвидкуруч. Так само і з власною кондитерською — якщо хочеш передбачуваний результат, треба робити по рецепту.

Ми розробимо для тебе покроковий план вирішення всіх офіційних питань. Та допоможемо його втілити.

Замовити консультацію
Консультуємо та знайомимо з реаліями кондитерського бєкстейджу
Щоб ваші очі не були сумними, пройдіть консультацію ще до вибору локації. Ми допоможемо не витрачати зайве на перероблення ремонту згідно вимог та уникнути юридично проблемних приміщень.
Не дамо бюрократії завадити солодкому життю!
Вирішуємо юридичні питання комплексно: від документів і бухгалтерії до обліку і процесів

Ми супроводжуватимемо тебе на кожному етапі та будемо вирішувати всі питання в комплексі. Всі процеси та процедури відбуватимуться централізовано, а не окремими шматками.

Замовити консультацію
Оформлюємо документи для кондитерської та організовуємо бухгалтерію

Щоб правильно та безпроблемно побудувати кондитерський цех, треба формувати правильну проєктну документацію. На тому ж етапі і пожежна безпека. Крім того, ти спиратимешся на точний облік та централізовану бухгалтерію. Для всіх нюансів ми маємо армію підрядників.

План дій
Дозвільні документи та бухгалтерія – це тільки частина справи. Ще є питання з вибором приміщення, проєктною документацією, плануванням, підготовкою до ремонту, etc.
Ми з цим допоможемо
Крок (1)
Проконсультуємося
Ми розберемо, як тобі діяти, де є ризик помилки та розкажемо, що на тебе чекає. Ти можеш продовжувати з нами або без нас — в будь-якому разі ти матимеш повну теоретичну підготовку.
Крок (2)
Розробимо стратегію бухгалтерії
Оберемо правильну організаційну форму підприємства, систему оподаткування, порахуємо, скільки працівників оформимо.
Крок (3)
Налаштуємо облік в кондитерській
Оберемо програму обліку, яка буде підходити саме тобі. Щоб не лише бухгалтер, а й звичайний працівник міг внести дані, налагодити ведення приходів та розходів.
Крок (4)
Оформимо документи на приміщення
Документи на приміщення: пожежка, СЕС, НАССР, дозволи, літній майданчик, вивіска, реєстрація потужності чи експлуатаційний дозвіл та інші приводи для безпечної насолоди бюрократією.
Крок (5)
Налаштуємо процеси в кондитерській
Cолоденьке – це ще не все. Ми допоможемо тобі налагодити взаємодію з людьми, створити потрібні чатики, розподілити задачі.
Скільки коштує?
Відповіла в особисті)))0)0)

Дивись, по вартості – в середньому за оформлення документів виходить від 1000 – 1500 баксів. Але все, як завжди, індивідуально.

Замовити консультацію
Починати варто з консультації

На консультацію можна сміливо резервувати 2 години. Проводити її будемо там, де комфортно, а не там, де написано “Кабінет юриста”.

Вартість завжди фіксована – 5000 грн.

Щоб записатися, достатньо заповнити форму!

Ваш запит відправлено
Ми зв’яжемося з вами найближчим часом для уточнення комфортного формату та часу консультації.
З якого ви міста?
1 / 4
У вашому закладі буде алкоголь?
2 / 4
Чи є система реєстрації бізнесу?
3 / 4
Заповніть особисті данні. Ми обіцяємо не дзвонити та не спамити.
4 / 4
Поле не заповнено
Поле не заповнено
Далі
Повернутися
Далі
Повернутися
Далі
Повернутися
Добре