Консультація по відкриттю закладів і оформленя документації
Відкриття закладу:

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Вартість послуги: 5 000 грн
Час: 1,5 години
Ми Роккі Бальбоа в оформленні дозвільної документації для food-закладів. Те, що ти ненавидиш – наша щоденна рутина. Ми детально розкажемо про процеси та процедури твого закладу. А робити все далі самостійно чи покласти комплексне вирішення питань на нас – вибір за тобою.
Записатися на консультацію
Розберемося разом

Кому потрібна консультація?

Тобі, якщо хочеш відкрити гастро-бізнес (кафе, бар, виробництво, кав’ярню, магазин, пекарню, кондитерську або щось, що ми не назвали) і ніколи не мав справ з офіційними питаннями.

Тобі, якщо реально хочеш побудувати бізнес-проєкт і готовий розбиратися, брати відповідальність за бухгалтерію, документи і все, від чого тебе верне (знаємо, ти цього не любиш).

Що ти отримаєш на консультації?

  • теорію про всі необхідні документи
  • розуміння, які документи потрібні саме тобі
  • реальну інфо про те, що таке бухгалтерія в закладі
  • приклади найпоширеніших помилок
  • відповіді на всі твої запитання
Без осуду та насмішок, людською мовою розкажемо тобі про планування, НАССР, ремонт, ліцензії, дозволи, пожежку, касові апарати, бухгалтерію, штрафи та перевірки. Тобто про все, що треба, аби дати раду офіційним питанням.

Як проходить консультація?

Знаєш, запускати бізнес-проєкт без врахування досвіду інших – майже те саме, що піти в похід у неперевіреному взутті. Так чи інакше мозолів та болі не уникнути.

До того ж, офіційні питання теж мають свій маршрут, кількість правил і послідовність дій.

Про них ми і поговоримо на консультації.

Ну, поїхали!
Крок (1)
Брифінг до зустрічі
З’ясуємо, що ти відкриваєш і що готуватимеш, чи є приміщення і чи продаватимеш алкоголь, як справи з бухгалтерією та в якому темпі ми можемо рухатись далі.
Крок (2)
Документація
Розглянемо всі документи на торгівлю (ТОВ, ФОП, ліцензії, дозвіл СЕС), приміщення (НАССР, пожежка, дозвіл на рекламу і літній майданчик) продукцію (сертифікат, ТУ, етикетка).
Крок (3)
Бухгалтерія
Розберемо офіційну частину (робота з ФОП і ТОВ), управлінський облік (Poster і тд.), звітність власника та її сліпі зони. Коротше кажучи, подивимось, що то за звір такий – БУХГАЛТЕРІЯ.
Крок (4)
Карта-маршрут
Відповімо на запитання про бюрократію. Це допоможе тобі створити покроковий план дій і дасть уявлення про всі терміни, витрати та організаційні деталі.
Крок (5)
А далі...
Поділимось потрібними чек-листами, рекомендаціями й матеріалами, які допоможуть зрозуміти наступні кроки.
Спочатку консультація, а потім все інше!

Ми в .docx вирішуємо справи цілком і комплексно. Знаємо всіх, кого треба знати, та маємо велику команду підрядників. Поки ти реалізуватимеш концепцію, ми зберемо всі документи.

Ціна консультації – 5 000 грн.

Записатися на консультацію

З КИМ МИ ПРАЦЮВАЛИ?

Відповідай – і лети на консультацію

За 1.5-2 години в одному місці отримаєш покроковий маршрут дій, всю теорію, яку треба знати, та корисні контакти.

Зустріч проведемо в комфортній атмосфері онлайн або офлайн (Київ).

Ціна консультації – 5 000 грн.

FAQ?

Чому консультація коштує 5 000 грн?
Детальніше

Коли тільки стаєш на шлях підприємця, непросто зрозуміти, навіщо віддавати гроші за те, в чому можна розібратися самостійно. І це окей, і ми не сумніваємось, що ти впораєшся. Тільки от хтозна скільки часу на це витратиш та на скільки граблів наступиш перед тим, як запустишся.

І взагалі – пора вже зізнатися, що зовсім не хочеш возитися з бюрократією. Це ж щоб всю інфо зібрати, треба зайти як мінімум в 5 різних установ – податкова, Держпродспоживслужба, пожежка, благоустрій, адміністрація… 2-3 годин щодня протягом тижня – як і не було. А ще консультантам в тих органах часто все одно, буде тобі вигідно чи ні. Докупи все зводити прийдеться теж тобі. І тут важливо підготувати стратегію роботи, врахувати нюанси дозвільної документації та її взаємозв'язок з бухгалтерією.

Ніби досить причин, щоб піти на консультацію й довіритися профі, які вже пройшли багацько ляпів на практиці і свідомо не будуть кидати на тебе зверхні погляди. Та додамо ще.

Ти дізнаєшся:

- перелік потрібних тобі документів на торгівлю, приміщення та продукцію і про те, як вони пов’язані з бухгалтерією;

- що за чим треба робити (покроковий маршрут дій з цінами буде у тебе в руках);

- які є ризики і як підготуватися до перевірок;

- корисні контакти суперлюдей, які вирішать проблемні ситуасьйони навіть на етапі “всьо пропало”;

- приклади найпоширеніших помилок

Знання і більше 10 років досвіду, які ти отримаєш в одному місці за 1-2 години, в будь-якому випадку не можуть коштувати нічого.

Коротше, не вигадуй велосипед, його вже придумали. Просто візьми і їдь вперед.

Залишились питання?
Що робитимемо на консультації?
Детальніше

1. Обговоримо, як легалізувати заклад

2. Розглянемо всі документи на торгівлю (ТОВ, ФОП, ліцензії, касові апарати, дозвіл СЕС, торговельна марка), приміщення (НАССР, дозвіл від пожежників, дозвіл на рекламну вивіску та літній майданчик), продукцію (сертифікат, ТУ, лабораторні аналізи)

3. Поговоримо про бухгалтерію та про те, як її організувати: як обрати систему оподаткування, як розвести бар та кухню, як офіційно оформити працівників

4. Розглянемо фіскальний блок (робота з ФОП і ТОВ), управлінський облік (Poster чи іншу програму обліку – розкажемо, що це і для чого), звітність власника (P&L, CashFlow) та її сліпі зони

5. Відповімо на всі твої запитання

6. Зорієнтуємо в цінах, термінах та організаційних деталях

7. Поділимось потрібними чек-листами, рекомендаціями й матеріалами

Залишились питання?
Як проходить консультація?
Детальніше

Зустріч може відбутися в онлайн-форматі (зум нам в допомогу) або в офлайн-форматі (Київ). Триває вона 1.5-2 години.

Залишились питання?
Чого не буде на консультації?
Детальніше

- осудливих поглядів і натяків на те, що ти чогось не розумієш;

- романтизації процесів роботи (розкажемо чесно про всі реалії);

- нудних, складних, страшних слів та абревіатур

Залишились питання?