ЕТЕНШН!
Поки Аліна консультує, я тримаю твою менталку. Тож переходь у наш чатбот та отримуй пам'ятку «Як вижити морально під час відкриття закладу»
Тобі, якщо хочеш відкрити гастро-бізнес (кафе, бар, виробництво, кав’ярню, магазин, пекарню, кондитерську або щось, що ми не назвали) і ніколи не мав справ з офіційними питаннями.
Тобі, якщо реально хочеш побудувати бізнес-проєкт і готовий розбиратися, брати відповідальність за бухгалтерію, документи і все, від чого тебе верне (знаємо, ти цього не любиш).
Знаєш, запускати бізнес-проєкт без врахування досвіду інших – майже те саме, що піти в похід у неперевіреному взутті. Так чи інакше мозолів та болі не уникнути.
До того ж, офіційні питання теж мають свій маршрут, кількість правил і послідовність дій.
Про них ми і поговоримо на консультації.
Ми в .docx вирішуємо справи цілком і комплексно. Знаємо всіх, кого треба знати, та маємо велику команду підрядників. Поки ти реалізуватимеш концепцію, ми зберемо всі документи.
Ціна консультації – 5 000 грн.
За 1.5-2 години в одному місці отримаєш покроковий маршрут дій, всю теорію, яку треба знати, та корисні контакти.
Зустріч проведемо в комфортній атмосфері онлайн або офлайн (Київ).
Ціна консультації – 5 000 грн.
Коли тільки стаєш на шлях підприємця, непросто зрозуміти, навіщо віддавати гроші за те, в чому можна розібратися самостійно. І це окей, і ми не сумніваємось, що ти впораєшся. Тільки от хтозна скільки часу на це витратиш та на скільки граблів наступиш перед тим, як запустишся.
І взагалі – пора вже зізнатися, що зовсім не хочеш возитися з бюрократією. Це ж щоб всю інфо зібрати, треба зайти як мінімум в 5 різних установ – податкова, Держпродспоживслужба, пожежка, благоустрій, адміністрація… 2-3 годин щодня протягом тижня – як і не було. А ще консультантам в тих органах часто все одно, буде тобі вигідно чи ні. Докупи все зводити прийдеться теж тобі. І тут важливо підготувати стратегію роботи, врахувати нюанси дозвільної документації та її взаємозв'язок з бухгалтерією.
Ніби досить причин, щоб піти на консультацію й довіритися профі, які вже пройшли багацько ляпів на практиці і свідомо не будуть кидати на тебе зверхні погляди. Та додамо ще.
Ти дізнаєшся:
- перелік потрібних тобі документів на торгівлю, приміщення та продукцію і про те, як вони пов’язані з бухгалтерією;
- що за чим треба робити (покроковий маршрут дій з цінами буде у тебе в руках);
- які є ризики і як підготуватися до перевірок;
- корисні контакти суперлюдей, які вирішать проблемні ситуасьйони навіть на етапі “всьо пропало”;
- приклади найпоширеніших помилок
Знання і більше 10 років досвіду, які ти отримаєш в одному місці за 1-2 години, в будь-якому випадку не можуть коштувати нічого.
Коротше, не вигадуй велосипед, його вже придумали. Просто візьми і їдь вперед.
1. Обговоримо, як легалізувати заклад
2. Розглянемо всі документи на торгівлю (ТОВ, ФОП, ліцензії, касові апарати, дозвіл СЕС, торговельна марка), приміщення (НАССР, дозвіл від пожежників, дозвіл на рекламну вивіску та літній майданчик), продукцію (сертифікат, ТУ, лабораторні аналізи)
3. Поговоримо про бухгалтерію та про те, як її організувати: як обрати систему оподаткування, як розвести бар та кухню, як офіційно оформити працівників
4. Розглянемо фіскальний блок (робота з ФОП і ТОВ), управлінський облік (Poster чи іншу програму обліку – розкажемо, що це і для чого), звітність власника (P&L, CashFlow) та її сліпі зони
5. Відповімо на всі твої запитання
6. Зорієнтуємо в цінах, термінах та організаційних деталях
7. Поділимось потрібними чек-листами, рекомендаціями й матеріалами
Зустріч може відбутися в онлайн-форматі (зум нам в допомогу) або в офлайн-форматі (Київ). Триває вона 1.5-2 години.
- осудливих поглядів і натяків на те, що ти чогось не розумієш;
- романтизації процесів роботи (розкажемо чесно про всі реалії);
- нудних, складних, страшних слів та абревіатур