Часом ці документи можуть здатися підступними і стає складно розібратись, що-куди. Існують три групи: на приміщення, на продукцію і на торгівлю. Також послідовність оформлення дуже пов’язана з організацією бухгалтеріі і іншою бюрократією. Тож щоб не напоротися на 1000 проблем, достатньо інвестувати 1,5 години на консультацію. Звернись до нас вчасно і тоді ми займемося паперами, доки ти фокусуєшся на своєму закладі.
1.Пожежна частина: Декларація відповідності матеріально технічної бази від МНС. Заміри опору електропроводів. Свідоцтво відповідальної особи за протипожежний стан.
2.Блок сес: Реєстрація потужності оператору ринку Проектування кухні чи виробництва НАССР Договори: вивіз сміття, травлі мишей тараканів.
3. Дозвіл на зовнішню рекламу.
4. Дозвіл на літній майданчик.
5. Дозвіл на ремонт. Потрібен не завжди, по запиту.